function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Som sagt

Bilderna kommer upp någon annan dag på lovet får se när. Får se jag lägger upp på Facebook som endel från andra klasser ville;) men nu ska jag sova så jag orkar med imorgon. Börjar känna mig lite små sjuk börjar bli mer förkyld och känner mig små febrig ... Men jag ska till skolan imorgon sista hela dagen i skolan för i år :thumbsup: känns rätt gött :)
Men ska sova nu

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0