function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Snart jul

Vet att många snackar om att det snart är jul och så och om deras jul inhandling men själv är jag inte klar med det än och imorgon är det en vecka kvar tills julafton :/

Men imorgon är volleyboll turnering i skolan. Vet inte riktigt hur det kommer att gå. Tror att kameran åker med imorgon. Så bilder kanske kommer upp någon dag på lovet det får vi helt enkelt se:)

Men nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen så jag orkar med skolan imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0