function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

nu blir det att sova lite

Ska ta och stänga av datorn för ikväll nu hade jag tänkt. Har försökt att få bort den där skit texten över min header men får inte bort skiten... Om du vet hur man gör så kan du väl ta och kommentera :) vet i fan hur jag har lyckats att få ditt texten heller ;)
 
Aja håller på att fixar på en nya blogg eftersom jag inte får bort den där himla texten...
 
men nu ska jag ta och försöka sova :)
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0