function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

När en dörr öppnas för en person stängdes en dörr för en annan person

Heej på er ligger ner bäddad min säng och är sjuk ... Hade feber igår och sov typ hela dagen ;) Men nu är jag på bättrings vägen tror jag :)

Ska ta och kolla på alla avsnitt från portkod 1321 innan dom försvinner från svtplay... Så jag tycker ni som inte har sätt portkod ska ta och göra det. För dom vet typ inte om det kommer kunnas ses på något annat senare...

Men nu ska jag kolla vidare

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0