function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Jag ska nog

börja blogga på min nya blogg tror jag faktiskt. Den är också på blogg.se ifall ni ville veta det. Jag har inte orkat fixa någon typ egen design så jag har tagit en färdig. Men ni kan väl ta och kolla in den om ni har lust på http://teklaekstrom.blo.gg :) och ni får gärna kommentera vad jag ska göra bättre med den :) 
 
Men nu ska jag dra mig ner på stan och mötta Hanna och cjhecka mellandagsrean :) 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0