function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Hemkommen

Har kommit hem från Katrineholm nu :) Den lilla två åringen hade grymt mycket spring i benen så jag är helt slut ;) Är inte fult frisk heller... Näsan bara rinner och feber... Det är ju härligt när det är julafton imorgon....

Men jag ska ta och sova lite så jag orkar med kvällen med julmys och morgon dagen men jag bloggar mer ikväll eller natt nån gång mer bloggar jag:)

Puss


Bjuder på en bild från skolavslutningen i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0