function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

asså jag har funderat

Ni ser över min header där är det ju någon jävla text som blev förra gången när jag skulle fixa om lite på bloggen men nu får jag inte bort den skiten.. Så om det är någon som vet hur jag har lyckats med det kan ju den ta och kommentera tycker jag :)
Men om jag inte får bort den så har jag någ tänkt att göra en ny blogg får se om det blir på blogg.se eller om det blir på någon annan sida jag ska kolla runt lite vad som ser bra ut;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0