function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

5 saker ni kanske inte visste om mig


1.Jag har kollat på julkalendern ända sen jag var lite och gör det fortfarande:)
2. Jag har det inte jätte lätt i skolan som alla andra har det.
3. Jag har inte så bra självförtroende
4. Jag har en död lillasyster
5. Om vi dör nu 2012 så har jag inte vågat säga till den killen jag verkligen gillar att jag gillar honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0