function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

We♥it

 
 
Sorry att det blev lite knäppt med att endel bilder är mindre men det gick inte att fixa bättre ;)
Puss och godnatt eller nått sånt jag orkar inte blogga nått mer för idag så 
 
Puss 

Kommentarer
Postat av: Julia

SV;
FÖR längesen vi sågs :/ vi får ta och ses snarast! Saknar dig en massa!
Hihi, det har varit med några år :')
Och tack detsamma!:D

Hare bäst! Puss

2012-08-15 @ 00:54:55
URL: http://ponnyekipagee.blogg.se
Postat av: Vilma

Saknar dig också Tekla sjukt mycket! <3 du får komma upp o hälsa på mig! :D vi borde göra något sånt! att jag kommer ner eller att du kommer upp nästa sommar eller något! :D Du blir också bra på bild!

Svar: JA det får vi se till att fixa något sånt tycker jag verkligen :) Nae det blir jag verkligen inte ;)
Ekström

2012-08-15 @ 09:17:20
URL: http://vilmafunck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0