function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Vart tog statistiken vägen ??:/

Hur blev det med den då ??:( den som var så bra ju :/ besviken :(


Aja va i skolan ändå idag även fast jag har lite ont i halsen så fick det bli så ändå. Just nu sitter jag och gör läxor men det går fett med dåligt så gör klart dom lite senare när jag kan få hjälp med dom av mamma jag fattar fan inte ett skit ska nog ta och hoppa in i duschen är så jävla frusen och sen får det blir blattebyxor på ;) älskar verkligen dom min nya kärlek ;) Nae men nu har jag inget mer att skriva så

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0