function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Varför??

Varför blir bara allt så jävla sämst hela tiden för mig ?? 
Jag hade typ precis kommit över dig och massa skit nu sitter jag här och gråtter lverr det jag ser på facebook... jag vet att jag kanske är långdragen med mina känlor men när du hålelr på som du gjorde känns det som om du bara har utnyttjat mig... Jag vet i fan vad jag ska göra sitter bara och gråter hatar det här 
 
hoppas ni har det bra iaf bloggläsare 
puss

Kommentarer
Postat av: P

Svara på smsen!!<33333

2012-08-13 @ 02:53:45
URL: http://patriciaring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0