function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Uppe med tuppen ??

Godmorgon bloggläsare 
vaknade typ precis för att pappa ringde och väckte mig och han sa  att han kom och hämtar mig och hilda om en timme hinner lätt att bli klar innan dess tror jag ;) nae nu har jag inte tid att blogga nu måste jag göra mig iordning 
hörs senarae bloggläsere puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0