function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Tjooläään

Det kanske är dax att sova eftersom man var uppe till halv fem igår natt och blev väckt vid halv tio lite trött faktiskt ;) aja jag har inget mer att säga mer än att imorn kommer stan vara osäker för då kommer jag, Hanna och P ditt då jävlar Linköping ;) Nae men ni märker väl om jag bloggar nått imorn innan jag åker bussen ner till stan men puss och godnatt eller godmorgon eller vad det nu blir när ni läser det här puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0