function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

sometimes you get me to believe that I am in the clouds, but when you did as you did to me, you have caused me to sink to hell

imorn blir det att gå upp tidigt för att dra iväg till skänningemarken ;) kul har inte varit där på ett par år men det är väl sig likt ;) 
Har tänkt att försöka hitta nån väska och kanske nån plånbok också eftersom jag inte hittade nått av det när jag var i england :) Så får se vad jag kommer hem med imorn :)

Idag har jag varit på stan med Hilda och det ända jag fick med mig hem var pärlor till min fotlänk :) men dom hade inga döskallar :( Blev lite besvoken då faktiskt men det fick bli andra pärlor i stället men försöker kolla runt på hemsidor avr man kan beställa sånna döskalle pärlor men hittar inget bra :/ 
Aja jag har inte så mycket mer att säga så puss och kram bloggläsare :*

 

bilden dampar så skiter i den men puss och godnatt bloggläsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0