function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Nu taggar vi om

För en helt ny skolvecka med bara vanliga lektioner eller just det, helt vanlig blir det inte för mig.För på torsdag blir det först tandläkarn på morgonen och så sen efter tandläkarn blir det att åka bil upp till Mörkret på fjällvandring i fyra dagar med scouterna. Får ta och se hur mycket stryk mina knän kommer ta!!! Och hur det blir med innebandy säsongen hur mycket jag kommer kunna spela :( jag vill ju spela så mycket det går men mina knän verkar inte vilja att jag ska spela innebandy eller göra nånting utan att det ska göra ont :(
Menmen det märks hur det blir med det.

Nu ska vi ändå tagga om för skolan så man kanske ska ta och försöka sova så småning om. Får ta och se om det blir något mera bloggande.
Om inte så får ni sova så gott mina fina bloggläsare

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0