function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Kollat klart

Jag hann till och med kolla på två filmer Elr vaddå att jag hann jag har ju ingen tid att passa direkt men som sagt jag kollade på två filmer först kollade jag på Brave den var inte så bra som jag trodde den skulle va:( lite besviken faktiskt :( sen såg jag The Twilight Saga : Breaken Dawn part 1 hade nämligen inte sett den den va lite seg tycker jag men värd att kolla på i två timmar för att se Taylor ;) Nae men längtar faktiskt så jag får se sista delen synd att det blir sista elr det vet man ju inte egentligen ;) Nae men kke är dax att sova snart ;) hoppas jag inte blir väckt vid tio imorn... Mamma jobbar men man vet ju aldrig med Kjelle han kanske kommer på nått jätte bra att göra så man måste gå upp vid nio istället för vid tolv ;) aja får se om kg bloggar nått imorn. Jag har nämligen ingen anning om vad jag ska ta och göra imorn så får se om det blir något kul att blogga om :) förlåt för att jag uppdaterar så dåligt :/ men puss på er bloggläsare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0