function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Just say goodbye to the people that makes you sad.

Måste göra om inlägget!!!
Jag hade skrivit ett jätte bra inlägg och sen så dampar blogg.se se skiten funkar inte att publicera...
 

en sak är possetiv iallfall statestiken blir bara bättre och bättre för varje dag :D

Aja börjar vääl om då helt enkelt!!
Sitter nu och håller på att fixa lite bilder från kameran och så.
skolan börjar ju inte förens halv ett :D Skönt fick lite sovmorgon iallafall. Hade sällt klockan på åtta men gick ändå inte upp förrens vid tjugo kvart i nio ;) Skönt att man bara kan ligga och snooza hur länge man vill även fast det är skoldag :)
Blir väl att sitta i aulan och få info osv, som man brukar få när man börjar skolan igen antar jag :)

Jag har typ inget mer intressant att skirva nu ,men bloggar väl kanske när jag kommer hem eller kanske om det blir nått från skolan det märks ;)
dagens outfit
/ tröja gina / byxor gina / armband gjort själv /
det var även tröjan jag köpte igår så nu har ni fått bild på den med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0