function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Just nu

Sitter jag i bilen igen efter ett stop i Örebro för att äta. Så nu är det väl typ fyra fem timmar kvar eller nått sånt tror jag.
Men jag kommer nog inte kunna blogga mer sen och glömde att ställa in inlägg också...
Men jag får väl testa om det gör att göra via mobilen , annars kommer ni nog inte höra så mycket ifrån mig. Kommer nog inte ha så bra batteri eller någon teknik. Men nu ska jag nog sova lite tror jag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0