function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Jag kan inte sova

Lalalala jag kan inte sova lalalala jag kan verkligen inte sova usch vad jobbigt det här blev för jag kan inte sova och jag har egentligen inget att blogga om men jag bloggar för att jag inte kan sova men om jag börjar läsa i boken jag läser kanske jag somnar för då måste jag ju fokusera på raderna och grejer ;) aja ska testa det hoppas ni sover iallafall ;) puss och kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0