function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Jag har skaffat Tumblr

eller jag har haft det ett tag men jag har inte laddat upp något osv
jag har lagt upp lite skit men inte så mycket men ni kan ju få kolla in den om ni vill asså ;)
http://ekstrooom.tumnlr.com tror det blev rätt nu men jag vet inte man kan ju alltid hoppas men jag tror det blev rätt nu :)

Just nu försöker jag att redigera min tumblr lite men fattar fan inte ett skit ;) Ni får väl ta och se vad ni tycker och kommetera här på bloggen vad ni tyckte om den osv så ä ni snälla ;)

Sitter också och skyper med Hanna eller vi sitter och skriver på skype till varandra Fan vad glad jag är att vi hittade tillbaka till varandra igen :) sitter nu med tårar i ögonen över att jag är så glad över att jag har dig :*

Usch nae nu får vi ta och sluta att tjuta och ta ocg fixa iordning mig ta bort smink och ta och borsta tänderna :) Man kanske ska ta och gå ut och ställa sig i regnet istället för att ta en dusch kanske ;)
Nae men nu ska jag göra mig iordning och sedan blir det lite filmtajm :) får se vad det blir för film Hanna har kommit med många bra förslag tror jag ;)
Puss på er om jag inte bloggar nått mer så har jag somnat eller fastnat framför en bra film puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0