function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

I Just Want You To Dance With Me Tonight.

Har gjort klart läxorna och det förutom matte läxan men den är det ingen brådska med eller jag kanske borde ha gjort den eftersom att jag inte kommer till skolan på torsdag eller fredag då den ska vara inlämnad jaja det är lugnt med den. Lite värre är det med Max läxan två uppgifter hittade jag inte svaret på :/ han kommer döda mig :( så hoppas att ni kommer ha ett bra liv utan mig ;) Nae men jag måste sova nu håller på att somna är ju inte helt frisk än . Eller just det jag är ju aldrig helt frisk men nu ska jag sova

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0