function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Heej träningsvärk !!;)

Härligt har kört första löp träningen, med innebandyn för säsongen :). jag säger bara fy fan vad jobbigt det var vi skulle springa femman på tid härligt, verkligen inte... Nae särskilt inte med mina dumma knän heller usch hatar dom verkligen!!! Iallafall när dom inte vill orka med det som jag vill orka...:( men sen blev det lite styrka också och det var inte igår man körde det ;) så det känns nu om man säger så;) Efter vi var klara med träningen kunde jag knappt gå för att jag hade så jävla ont i knäna dom var typ som spagetti ;) men nu i efterhand så tycker jag det är skönt med träningsvärk , för det är ett bevis på att jag har kämpat :)
Aja jag får väl ta mig ut och springa och se hur knäna mår sen så man kanske kan orka med den här säsongen med knäna ;)

Men nu vet jag vad det är som gör att jag har ont i knäna iallafall :)eller troligen vad det är som gör att jag har ont i knäna. Men det känns skönt att jag vet att det kanske är för att min ryggrad eller mitt bäcken är snett :/ och att mina lårmuskler är för svaga för att hålla upp mina knäskålar ordentligt.
Har inget mer att skiva om dagens träning iallafall ;)


Men på onsdag blir det äntligen tillbaka på planen med klubban i handen och får spela innebandy på riktigt ;) Gud vad jag har längtar efter det jag skojar inte,det är det jag har längtat efter att det ska börja när sommarlovet snart är slut!!


Imorgon är det en vecka kvar till skolan börjar yes gud vad kul.... Inte alls kul det har ju inte varit någon sommarvärme än vad är det här... Jag lovar att det kommer bli jätte varmt och bra väder efter att vi har gått i skolan ett tag, så brukar det ju typ vara ....

Men nu har jag nog faktiskt inget mer att skriva om faktiskt så ha det bra bloggläsare

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0