function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Härligt väder

Heej på er bloggläsare
Just nu sitter jag på bussen på väg ner till stan för att träffa Hanna och P
Det märks att jag bor ute på landet för bussen jag åker med går bara en gång i timmen ;) Hanna och P ville att vi skulle se lite tidigare på stan men för mig kunde jag inte komma tidigare ner till stan om jag inte cyklade. Men då hade jag ju blivit dyng sur av regnet ;) aja nu sitter jag på bussen iaf och hör hur regnet smattrar mot fönstret ;)
Jag har faktiskt inget mer att säga så ni för ha det så bra bloggläsare
Puss :*


Kommentarer
Postat av: Sanja

Använd punkt, styckesindelning och andra skrivregler så blir det lättare att läsa ;)

2012-08-08 @ 17:11:51
Postat av: Sanja

Använd punkt, styckesindelning och andra skrivregler så blir det lättare att läsa ;)

2012-08-08 @ 17:11:57
URL: http://mercury.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0