function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Grattis Hanna

Jag hoppas du läser det här och att du förstår att jag verkligen har saknat dig. du vet inte hur mycket du betyder för mig. Du och P är mitt allt.
Hoppas du blev glad att jag kom förbi som en överraskning idag när det var din stora dag hoppas du tog det som att jag har förlåtit dig :*

Kommentarer
Postat av: ...

ahhhh tack tekla!!! faan vad glad jag blev trodde inte du skulle va med fick typ en chooooock men ni är sååååå söta, ni betyder så mycket så det inte är sant!!! btw vi bordde gå på stan tillsammans med p asso skulle va sjukt kul?! :****

2012-08-07 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0