function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

gissa vem som har vänt på dygnet ???

Svar Tekla Ekström!!! 
Fan det här är fan inte bra inte många veckor kvar tills skolan börjar och jag håller på och är uppe mitti natten hur ska det här sluta ?? :/ Vet att jag kanske låter töntig nu men jag vet att det inte kommer att sluta bra om jag inte börjar att vända tillbaka dygnet snart :/ men jag får skylla mig själv det är jag som har satt mig i den här sittsen helt själv eller nae ändå inte jag fick inte sova ut ordenkligt dom tre veckorna jag var iväg på språkresa så var ju tvungen att sova ikapp dom timmarna man hade missat där så det är väl därför det har blivit såhär :( Fan jag måste skärpa mig nu !!!
okej jag ska bara ladda över bilderna från mobilen och det typ dampaar sönder eller nae det är bara jävligt långsamt men jag ska bara göra det sen ska jag väl kanske försöka sova hade jag tänkt imorn blir det Katrineholm träffa mammas jobbarkompis och hennes barn (min mammas gudbarn) så det blir mysigt hon är ett och halvt så det är ju lite små gulligt tycker jag :) 
 
asså hatar datorn att den är så sjukt seg jag fattar inte !! den jag har hos pappa hade redan laddat över alla bilder men den här har inte ens laddat över dom 700 första jag har ungefär 1000 bilder till att ladda över !!! det här kan nog ta ett tag om man säger så !!! ;) men aja jag har inget mer att skriva just nu men om jag inte bloggar nått mer så har jag nog somnat då ;) 
 
Jävlar vad långt inlägget blev förstår om ni inte orkar att läsa allt men kul om ni gör det la faktiskt ner tid på att skriva det ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0