function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Förlåt

Förlåt att jag inte bloggat tidigare. Jag kunde faktiskt ha gjort det , nae kanske inte har försökt att städa på mitt rum så har inte kunnat blogga då ju ;)

Men btw linköping är bättre än Sirius på innebandy 9-5 vann dom med härligt :) Det är väl alla nyförvärv kanske eller hur Malin ;) (#5) aja bara Malin som förstår det ;)

Hahha alla klagar på att skolan börjar imorn ;) jag börjar på tisdag halv ett :D ganska skönt faktiskt :)
Men jag ska ändå gå upp tidigt imorn ska följa Hilda till skolan, jag har inte visat henne vägen dit än så får skylla mig själv.;)Aja jag behöver ändå gå upp tidigare än vad jag har gjort , men jag kan ju sova imorn eller på tisdag blir det ju ;) men aja nu har jag inget mer att skriva om så .:) men alla ni som börjar skolan imorn lycka till säger jag bara ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0