function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Förlåt men jag orkar

Förlåt har varit trött och har sovit på eftermiddagen när jag kom hem så har inte orkat blogga har laddat över bilder och varit ute med hundarna så aa har inte hunnit att blogga riktigt ;)

Men hade tre lektioner idag ;) sen var det poängjakt min grupp måste varit bäst för dom lyssnade på mig vad jag en sa :) men kom aldrig på vem hette vad av killarna som jag var med från sjua och åttan ;) lyckat Tekla jätte lyckat ;) Nae men har inget mer att skriva mer än att det är en hel normal dag i skolan, eller normal är den ju aldrig ;) men dagen är efter vanliga schemat imorgon så börjar fem över åtta imorn ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0