function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Dagen

Först så följde jag ju Hilda till skolan eller visade vägen fast jag hängde med in på skolan ändå skulle kolla till mitt fina skåp ju ;) Nae men skulle hämta min skjorta som jag glömde ta med mig hem innan sommarlovet så det var kanske dags att ta med den hem orkar inte ta med väska imorn tror jag inte, så tog den idag istället ;)

Sen frågade jag P om hon va vaken sen drog jag till henne kollade på tv och fikade lite. Tack mamma Eva för dom goda bullarna :D

Sen drog vi till min pappas jobb för att han skulle hjälpa oss med Patricias kedja på cykeln ;) blev att pumpa hennes däck också .;) Patricia du hade ju fan ingenting i däcken fattar varför det är jobbigt för dig ibland med din cykel!!!

Sen drog vi ner på stan och kollade runt lite och åt och så som jag skrev tidigare idag :) orkar inte ta bild på tröjan nu kanske kommer en bild imorn om ni har tur :P

Okej ska inte skriva sen bu efter det här när jag rabblar upp saker ;)

Senare drog vi hem till mig
Jag och P hade sönder min säng ;)
Kollade på film och så sen drog P
Så fixade jag och pappa min säng så den blev hel eller vi bytte lite grejer men det skulle vi ändå göra idag så det gjorde inget att jag och P hade sönder min säng ;)

Men har inget att skiva mer nu
Tagga skolan imorn börjar halv ett ;)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0