function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Blev ingen

Skola idag.:/ var hemma med hals ont och grejer...:( inte okej asså kan typ inte svälja mitt eget saliv.:/ inte bra asså
Men blir skolan imorgon ändå oavsett hur jag mår , klassfoto och så är det inte så jobbiga lektioner imorgon heller,börjar fem över tio med svenska eller historia,nått av dom var det nått av dom två blir det klassfoto. Så det är inte jobbigt har nämligen bara bara fyra lektioner så slutar tre så det blir ändå ganska bra.

Just nu kollar jag på Robinson. Finns inget annat att kolla på;) sen blir det att kolla på det okända
Men nu tänkte jag kolla vidare så

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0