function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Svar på kommentar

sanja musicki om Förlåt att jag aldrig sagt förlåt:
vet att du ska flytta till stan, men vart i stan?


Eller Stan och stan det är ett stenkast från kungsis man ser hörnet av skolan
men ser Cloetta Center från ett sovrum
Jag har ingen anning om vad gatan heter riktigt men kan ta reda på det så du får reda på det Sanja bara för d in skull ;)

Hoppas du fick svar puss på dig

Kommentarer
Postat av: sanjiz

haha det säger mig ingenting, geografi är inte mitt starka ämne (och så har jag A i det, :ppPppPpPp)

2012-04-11 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0