function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Svar på kommentar

Inte nu skulle aldrig kunna ge upp allt från mina vänner och familj
Men jag skulle kunna ge upp skolan för min familj och mina vänner
Men om jag hittade den rätta killen skulle jag säkert kunna ge upp skolan och sånt skit men som sagt vänner går inte att ge upp



Hoppas det var ett någorlunda bra svar hoppas du fick ditt svar Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0