function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sry

Förlåt för jag inte har bloggat och varit så uppdaterad men spelar ju faktiskt cup idag blir det tidiga matcher för syrran och mig så blev att gå upp klockan sex usch hatar att gå upp tidigt!!! Men har ganska lång sovmorgon börjar inte för ens tio imorn på praon så hinner ta i fatt lite då ;)
Aja vet inte om vi kör kvart elr semifinal nu men vi satsar på att komma till finalen och den spelas i sporthallen :) men ditt kommer vi bara om vi ger 140% allihop men vi ser till att vi kommer ditt hoppas jag aja puss på er måste göra mig klar nu så vi kan åka pusspuss va ute i det fina vädret medans jag spelar finalen ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0