function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Snälla

Snälla ta och kommentera mer blir så glad när ni kommenterar mina inlägg med frågor och roliga tankar blir jätte glad faktiskt när jag ser att jag har fått in lite kommentarer :)
Så fortsätt med det och skicka iväg en liten kommentar då och då så blir jag glad om det är en fråga så får ni svar om jag kan svara på frågan
Men puss på er som kommenterar nu och en puss på er som kommer börja kommentera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0