function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sista dagen på praon

Sitter på bussen i snöstormen ;)
Skönt att man fick sig ett busskort så man inte behövde cykla i det här härliga vädret ;)
Har gjort en kladdkaka som tack för att jag fick proa på Lotta design så hoppas dom blir glada :) har gjort en sånhär typ mall som jag har fyllt i med florsocker på kladdkakab med deras logga på men vet inte om det håller sig så fint nu när det skumpar och har sig :S
Aja men ska kke grilla med några ikväll mys men får se hur det blir med det om vädret ska vara såhär vet jag inte om jag vill ;)
Men puss på er har inget mer att skriva så ni får ha det bra i snökaoset ;) puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0