function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sängen väntar

Ska göra mig iordning för sängen nu tänkte jag har lite ont i huvudet...
Och är ganska så trött också så hoppas jag kan sova läääänge imorn så jag får en riktig sovmorgon har ju vaknat vid nio halv tio är ju ingen sovmorgon direkt man ska ju sova till elva halv tolv det är riktig sovmorgon det:)
Men nu blir det inget mer bloggande för ikväll iaf så hoppas ni har det bäst och har ett bra lov
Men puss och godnatt


Förresten va ute på torpet idag glömde säga det längtar verkligen till sommaren när man ligger på bryggan och solar. Men det får nig vänta men drömma kan man ju alltid göra;) nu ska jag sova så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0