function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Omklädningsrumet

Nu taggar vi till match i kärnahallen
Nu ska vi köra mot solfjäderstaden hoppas det går bra har Malin som sitter brevid mig så jag vet inte vad jag ska säga Aja nu ska vi typ värma upp


Kommentarer
Postat av: william

lycka till på matchen:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 18:43:10
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: maalinnn

Såklart du nt kan komma på vad du ska skriva när du är nära mig.. vi har ju en gnista som ingen kan släcka mellan oss ;)

2012-04-14 @ 00:19:12
URL: http://maalinmontelius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0