function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Nae

Det blev inget att läsa idag heller fan är ju helt sjukt att man kan hålla på så mkt med sin mobil egentligen nae skärpning med det här nu ska inte va så jävla besatt av den ska inte behöva ha med mig den överallt när jag går till ett annat rum nae nu ska det bli ändring på det för mig

Aja som sagt läste inte kollade en massa andra folks bloggar istället och kollade lite på sånahär bildbloggar ni vet vad jag menar orkar inte förklara;)
Jag är inte trött och har inget att göra elr joo nu kke jag ska ta och läsa nu när jag har kollat alla bloggar och det så kan jag ju faktiskt göra det ;)
Aja elr så kke jag ska sova så jag orkar med praoveckan nästa vecka aja ska ju orka med cupen som är i helgen också vi har typ bara sena matcher så lite sovmornar blir det nog iallafall om inte Hilda har tidiga matcher men det hoppas jag inte att hon har men nu ska jag nog läsa så puss på er sov gott elr godmorgon för er som läser det här lite senare puss på er i alla fall :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0