function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Jag vet

Att jag suger på att blogga har bara inte orkat att göra det...
Dessutom går det fortfarande inte att ladda upp bilder via mobilen och mamma använder datorn för att plugga så jag kan inte blogga från datorn... Usch jag känner mig verkligen som en dålig bloggare...
Men typ hela kvällen har jag kollat på jag saknar dig va tvungen att se den har inte sett den sen den gick på bio och det var ett tag sen grät lika mkt den här gången också usch men den är så himla bra älskar den filmen den är bra när man behöver gråta lite!!
Har inte så mkt att skriva nu faktiskt elr joo om nån vill hitta på nått på lovet?? Har typ inget för mig ändå orkar inte bara sitta inne hela jävla lovet utan att ha gjort ett enda skit så nått måste jag ju göra så hör av er i så fall :)
Aja nu har jag inget mer att skriva i det här inlägget puss på er hoppas ni har ett bra lov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0