function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Heej på er!!

Har fixat om lite här på bloggen kände mig inte riktigt hemma med Rebeccas fina design sorry Rebecca;(
Men nu har jag fixat så det ser lite mer ut som på min gamla blogg har inte orkat ändra texter och sånt än och orkar faktiskt inte gör det nu ikväll heller så jag skiter faktiskt i det men hoppas ni haft en bra dag det har jag iaf
har varit ute med hundarna och gått en lite rolig promenad med lillsyrran ;) Kom hem med två extra kilo på våra convorse (lera;)) så dom fick vi ta och tvätta ;)
Men sen va jag ute och sprang i en timme :D
Och nu kom Mathilda och sa att det fanns kladdkaka så ska dra och äta det nu men vi hörs sen :)
Puss på er få bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0