function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Grattis älskade mamma

Idag fyller mamma år är hos pappa så hon fick ingen frukost på sängen av mig och Hilda tyvärr men Kjelle hade en överraskning till henne en cykel fick hon allt Hilda har ju tagit hennes gamla cykel så hon fick en begagnad skit snygg faktiskt
Aja jag hoppas att hon har haft en jätte bra dag på jobbet inte allt för stressig hoppas jag.


Aja kollar på hockeyn nu elr pappa kollar på hockey Aja inte så jätte kul men det funkar jag har packat ner lite grejer från min bokhylla och från skrivbordet men ska fortsätta att kolla nu nu blev det MÅL hoppas inte att Brynäs vinner kommer reta Kjelle om dom förlorar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0