function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Godnatt

Gick och la mig i sängen vid tio och har läst lite bloggar osv enda tills nu tiden går fort om man säger så ;)
Blogg.se appen dampar tycker jag den stänger ner sig ibland och det går att ladda upp bilder ibland och ibland inte jag får damp på skiten asså !!!
Aja jag ska inte haka upp mig på det nu livet leker

Har ingen aning om vad jag ska göra imorn mamma ska iväg och plugga med några jobbarkompisar så jag har ingen aning om vad vi här hemma ska göra kke drar ner på stan om nån vill hänga med ditt så kke det blir har fan inte varit på stan på as länge faktiskt så kke är dax:) Jag behöver lite nys kläder nu när det egentligen ska vara vår och vår värme men får väl se hur det blir med det aja jag tänkte försöka att sova snart tror jag faktiskt har nämligen inte så mkt mer att skriva elr joo kommentera i frågestunden lite längre ner har ju inte fått en enda fråga!!:( känns som om ingen läser min blogg...

Aja puss på er få som läser min blogg men ta och fråga och kommentera lite oxå så blir jag glad
Puss och kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0