function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Godmorgon

Godmorgon bloggläsare
Jag vaknade för typ en halv timma sen elr nått sånt har kollat lite på andras bloggar och kom på att jag kke skulle ta och blogga själv också 😉
Aja idag vet jag fortfarande inte vad vi ska göra,inte för att jag har gått ut ur mitt rum och frågat någon vet inte det fortfarande är snö ute men jag tror det faktiskt var det här inte påsklov elr det känns ju som jullov tycker jag om det ska hålla på och vara sånt här väder hela lovet.... Det tänker inte jag gå med på jag vill ha vår nu faktiskt vill bli lite brunare och få lite fräknar på näsa😘
Hoppas att ni ser mina fina smilisar som jag gör kommentera om ni ser dom elr om ni INTE ser dom det skulle vara snällt tycker jag
Men hoppas att ni får en fortsätt glad påsk 🐤🐔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0