function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Förlåt

Förlåt förlåt mig för att jag inte är så duktig på att uppdatera min blogg varje dag elr flera gånger om dan känner att jag inte vill vara blogg nörd till max om jag ska vara ärlig och det ska man ju vara så säger det nu och dessutom är det lite tråkigt att jag inte kan ladda upp bilder via appen på mobilen så det är därför det är lite tråkigt att blogga också faktiskt och jag har inte tillgång till dator just nu heller så aa här har ni några anledningar så ni vet lite varför
Men jag tycker att ni kan ta och kommentera lite på min nya blogg faktiskt har inte fått en enda kommentar än :( lite besviken faktiskt!!:(
Aja ska fixa klart matten nu och sen göra mig iordning för sängen så jag inte är så himla trött i skolan imorn
Puss på er


Kommentarer
Postat av: sanja musicki

nu har du en kommentar, du är BÄST! puss

2012-04-05 @ 19:49:51
URL: http://sanjamusicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0