function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Förlåt

Förlåt förlåt mig att jag inte har bloggat men jag fick faktiskt skutts imorse elr jag åkte med mamma till kliniken sen gick jag vidare till tandläkarn bytte tråd och fick in lite snoddar för att få ett jämnare bett typ elr nått sånt ( tråkig info men för er som ville veta ;)) aja sen blev det att gå hem till Emma och så fixade vi lite smycken hemma hos henne och så sen gjorde vi lite ärenden och så :) aa sen gick vi till Marcus och dör blev jag kvar skulle med honom på en visning så att Emma kunde ringa lite sponsorer och så kke inte så kul för mig att sitta och lyssna på vad dom snacka om osv. Så kom hem vi halv sex. Då va matten färdig och klar:) Men mina svarta jeans hade gått sönder för jag har använt dom så mkt så jag och mamma åkte till ikano och köpte nya byxor fick även med mig en ny vår jacka och en tröja:) bara så ni vet så har jag VÄRLDENS BÄSTA MAMMA :D
Aja lägger upp bilder på grejerna nu men nu blir det sängen så puss och godnatt på er bloggläsare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0