function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Förlåt

Förlåt bloggläsare att jag inte har bloggat tidigare idag. Vaknade vi typ halv nio... Usch vill ha sov morgon ju...
Men åkte ner till stan med Mathilda och sen gick jag till mammas jobb och hämtade Hilda så hon och jag kunde hitta nått till mamma som fyller år på torsdag. Hittade lite grejer till henne och hittade även en tröja till mig själv från Gina tyckte att jag var värd det faktiskt :)
Men ska typ göra mig iordning för sängen ta bort smink osv
Men puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0