function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

En dikt som jag har skrivit

Du och jag kommer alltid vara syskon. Även fast vi inte har samma mamma eller pappa. Du är verkligen som en bror för mig. En bror som alltid kommer finnas vid min sida. Även fast vi inte ses nått på fridtiden, så vet jag ändå nästan allt som händer runt omkring dig.
När du mår dåligt, mår jag dåligt.
När du skrattar, skrattar jag.
När du gör fula grimaser, gör jag också det.
Vi är som tvillingar, fast vi inte är födda samma dag eller datum. Men det är något som du inte vet, jag ser nått mer med dig. Jag ser den killen som jag verkligen gillar, gillar mer än vän. Men jag vet om jag skulle säga det till dig så skulle inte du ta det på allvar, du skulle tro att jag skojade med dig. Det skulle kunna förstöra våran vänskap om jag sa det till dig. Jag vill inte ta den risken. Utan jag låter mig själv lida, lida av att jag inte kommer få min kärlek besvarad av just dig...





Dikten har jag skrivit själv snälla kopiera den inte tack i för hand


Kommentarer
Postat av: sanja musicki

VEM? :D DAAVID? hihi sms!!

2012-04-11 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0