function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Bussen

Sitter på bussen på väg in till stan
Prao hela veckan :) känns rätt skönt med en mjukstart nu efter lovet och cupen och så min handledare sa att jag kunde komma till ett så jag fick en mjukstart ;)
Aja kommer nog inte bli så jätte mkt bloggande tror jag inte kke när jag sitter på bussen till och från stan men mer tror jag inte att det blir
Aja snart framme men hoppas ni andra som är på prao nu har det bra där och såklart ni andra som inte har prao att ni oxå har det bra ;)
Men puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0