function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Bussen igen ;)

Sitter nu på bussen hem :)
Fett mkt folk är det as varm är det dessutom, liten var bussen oxå därför det är så varmt ;)
Aja har haft det kanon bra på praon jätte kul va det fick hålla på att greja hela dagen lite roliga kunder har det oxå varit så har varit mkt skratt :) träffade även Marcus min kusin han kom in för att kolla så att jag och Emma skötte oss ;) Emma = min andra kusin/ handledare ;)
Aja imorn blir det tydligen uta att åka lite bil blir dessutom att bytta trådar i tandställningen så kommer nog ha lite ont imorn menmen det får man ju ta om man vill vara fin får man lida pin ;)
Aja har inte så mkt mer att skriva faktiskt hoppas att ni mår bra och era nära och kära oxå mår bra. Om ni mår bra mår jag bra
Puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0