function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sommarlov

Har inte orkar blogga för jag har sommarlov :D
Nae men igår spenderades dagen med bästa Hanna sjukt trevligt vare kollade på film och grejer fett mys asså :)
Idag har jag bara tagit dagen som den kommer ;) skönt att göra så med imorn kör vi på det med tror jag faktiskt har inget planerat tror jag iaf men aja jag ska fortsätta att läsa en av mina böcker jag har tänkt att läsa den här sommaren
Puss på er och ha ett bra sommarlov


Kommentarer
Postat av: P

Fan vad snygga vi är!!! XD

Svar: Helt klart ;)
Ekström

2012-06-20 @ 00:35:49
URL: http://pring.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0