function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sängen

Nu ska jag försöka sova så jag orkar gå upp vid tolv för att sätta mig i bilen till Arlanda och sedan vara borta ett tag så blir nog inget bloggade på några veckor så ni vet om det. Men det kan kkW hända om ni har tur så kke jag bloggar nått men det vet jag inte om det blir så elr inte det märker vi puss på er nu ska jag sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0